Джеда. На изложението WTCE 2025 (World Travel Catering & Onboard Services Expo), националният авиопревозвач на Саудитска Арабия – Saudia – представи иновативна гама от нови комплекти за удобство на пътниците, които спечелиха високо признание за своята креативност и културно значение.
Създадени в партньорство със Саудитската комисия по туризъм и национално наследство, новите комплекти са вдъхновени от пет различни региона на кралството, като във всеки един от тях е въплътен елемент от уникалната местна култура – включително дизайни от Al-Qatt Al-Asiri, мотиви от Al-Ahsa, прозорци „роушан“ от региона Хиджаз, традиционни врати от Наджд и тъкани от „саду“.
Комплектите ще се предлагат на пътниците в първа и бизнес класа на дълги полети и са част от усилията на Saudia да обогати изживяването на борда чрез културна ангажираност и устойчив дизайн.
„Целта ни беше да представим културата на Саудитска Арабия по начин, който е едновременно автентичен и модерен. Искаме пътниците да усетят духа на нашата страна още преди да са кацнали,“ сподели говорител на авиокомпанията.
Saudia подчерта, че комплектите са изработени с устойчиви и рециклируеми материали, в синхрон с нарастващия ангажимент на компанията към екологичното пътуване.
Тази инициатива се вписва в по-широката стратегия на Saudia да предлага световно ниво на обслужване. През последните години авиокомпанията получи признания като „Най-усъвършенстваната авиокомпания в света“ от Skytrax и титлата „Световна класа авиокомпания“ от APEX за трета поредна година.











