Виена. Austrian Airlines въведе ново ниво на комфорт и персонализирано обслужване за пътниците в бизнес класа на своите далечни полети. От началото на лятото авиокомпанията предлага изцяло обновена меню карта с нова структура и модерен дизайн, която подчертава индивидуалния избор на борда и акцентира върху продукти от австрийски произход.

Сред основните новости е завръщането на обичаната от пътниците концепция за закуска – т.нар. „Kreuzerlfrühstück“. Клиентите в бизнес класа могат сами да изберат предпочитаните закуски, като ги отбележат директно в меню картата. Така избраните артикули се комбинират с основните компоненти на подноса, осигурявайки още по-висока степен на персонализирано преживяване.

Новата меню карта включва и обновена селекция от алкохолни напитки, които също следват философията на повече „червено-бяло-червено“ – цветовете на австрийското знаме и символ на местното производство.

Международните доставчици отстъпват място на родни производители. Сред новите предложения са:

„Gin X1“ от Волфганг Ахс в Апетлон, Бургенланд

Билковият ликьор „Gurktaler“ от Каринтия

„Roggenhof Whisky Single Malt“ от дестилерия Haider във Валтфиртел

Шоколадовият ликьор „Mozart“ от Залцбург

„Ignaz Vodka“ от Лустанау

Международно признати напитки продължават да се предлагат на борда, но портото вече е заменено с местно десертно вино, в тон с австрийската линия.

Австрийските вина отдавна заемат централно място в избора на авиокомпанията. Това важи и за безалкохолните напитки: минералната вода е от Vöslauer, соковете – от Rauch, а любимата билкова лимонада Almdudler допълва националния акцент в бордовото меню. Международните класики като тоник и кола също остават част от предлагането.

С новите подобрения Austrian Airlines продължава да затвърждава позицията си на премиум авиопревозвач с ясно изразена ангажираност към качеството, австрийските традиции и индивидуалния комфорт на пътниците.

Сподели публикацията

Последвайте AirNews.bg в LINKEDIN
Последвайте AirNews.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER