Лондон. Malaysia Airlines стартира своята глобална маркетингова кампания „Time For“, приканвайки пътуващите по света да преоткрият Малайзия. Кампанията има за цел да вдъхнови пътешествениците да се потопят в различни култури в Азия и да направят всяко пътуване запомнящо се.
Като една от най-добрите врати към Азия и извън нея, Malaysia Airlines предоставя изключително пътуване, допълнено от известното малайзийско гостоприемство. Тази кампания позиционира Малайзия на световната сцена с присъствие както на трамваи в Мелбърн, така и на емблематичните таксита и автобуси, които се движат в Обединеното кралство.
Полетите между Лондон Хийтроу и Куала Лумпур са два пъти дневно. Авиокомпанията предлага и безпроблемни връзки в над 60 дестинации, както и ексклузивното предложение Bonus Side Trip (BST), което дава възможност на бонус вътрешен полет до седем невероятни дестинации в Малайзия на отиване или на връщане, като пътниците плащат само летищните такси.
Авиокомпанията призовава жителите на Лондон и гостите на града да публикуват в социалните мрежи снимки на брандираните таксита в британската столица, придружени с @malaysiaairlines с #MHTimefor.