KLM Royal Dutch Airlines обявява нова концепция за обслужване на World Business и Economy Class. Чрез различна организация на работата, обслужването на пътниците ще бъде по-персонализирано. В същото време се работи и по оформлението на кабините на междуконтиненталния флот, което да доведе до увеличаване на броя на местата. С тези промени KLM се стреми да отговори на по-голямото търсене на този вид услуги. Нововъведенията ще станат факт през 2027 г.
Нови сервизи за хранене в World Business Class
KLM продължава сътрудничеството си с Марсел Вандерс. Международно известният холандски дизайнер създава нов модел сервизи за хранене специално за World Business Class на KLM. Тази промяна ще бъде представена заедно с нова меню, което компанията в момента подготвя.
Марсел Вандерс, дизайнер на новите сервизи коментира: „Като дизайнер от холандски произход, аз съм горд, че отново имам честта да работя съвестно с KLM. Дизайнът, който съм предложил е модерен, изработен от красив кристал, костен порцелан, неръждаема стомана и други благородни материали. Разбира се, нямам търпение да видя как този нов проект на сервиза ще се превърне в рамка на новото меню.“
Нов подход в Economy Class
KLM въвежда нова формула за обслужване в Economy Class. Тя е насочена към по-бързо сервиране на топли ястия и по-персонално отношение към пътниците. Например, авиокомпанията ще започне отново да предлага welcome drink, което скъсява дистанцията още от първата среща.
Повече пътници са добре дошли на борда
KLM оптимизира пространството на полетите на дълги разстояние с Boeing. Това позволява на авиокомпанията да увеличи броя на местата в Premium Comfort Class, без да прави компромис с пространството за пътниците. Броят на местата ще бъде разширен до максимум 40 места в кабината, в зависимост от типа самолет. Новото оформление позволява на KLM да добави още места и в икономична класа, както и две допълнителни места в World Business Class на Boeing 787-9.
„Нашата Premium Comfort Class е високо ценена от пътниците и обикновено местата там свършват първи. Хората пътуват все повече, като търсенето на персонално отношение и повече усещане за лукс нараства. С промените, които ще направим, можем да разширим броя на местата Premium Comfort. В допълнение към оптималното използване на пространството на борда, ние едновременно инвестираме в по-модерен, но и по-ексклузивен продукт и персонализирано отношение. По този начин продължаваме да се усъвършенстваме и да въвеждаме все повече иновации“, коментира Пол Терстеге, вицепрезидент на KLM, отговарящ за услугите по време на полет.
Предстои тези нововъведения да бъдат усъвършенствани и постепенно въведени.











