Монреал, Канада. Air Canada обяви международната си мрежа за лятото на 2026 г., с нови дестинации в Европа и Азия. От следващата година авиокомпанията ще стартира нови маршрути от Монреал до Катания, Сицилия, Италия, и до Палма де Майорка, Испания.

От Торонто Air Canada възстановява директните полети до Шанхай и Будапеща, като увеличава капацитета и до Прага. Популярният сезонен маршрут Ванкувър–Банкок ще стане целогодишен, укрепвайки позицията на компанията като единствения северноамерикански превозвач с директни полети до тайландската столица.

„Международното разширяване на Air Canada отразява амбициите ни и използва мащаба на мрежата ни, за да отговорим на нарастващото глобално търсене, движено от туристическия сектор, интереса към Азия и възможностите за развитие на товарните услуги. Следващото лято ще стартираме вълнуващи маршрути до Сицилия и Майорка от нашия трансатлантически хъб в Монреал. Air Canada е първата канадска авиокомпания, която предлага директни полети до тези търсени средиземноморски дестинации и единствената с редовни полети до Катания и Палма де Майорка от Канада,“ заяви Марк Галардо, Изпълнителен вицепрезидент и Главен търговски директор на Air Canada.

„От Торонто засилваме глобалния си хъб с два популярни международни маршрута, свързващи най-големия канадски град директно със Шанхай и Будапеща, както и с увеличаване на капацитета за Прага. Сезонните полети до Банкок от нашия транстихоокеански хъб във Ванкувър стават целогодишни, което ни прави единствената авиокомпания с непрекъсната директна услуга до Тайланд от Северна Америка. Тези стратегически добавки засилват глобалната мрежа на Air Canada, свързвайки клиентите ни с всички шест обитаеми континента,“ допълни г-н Галардо.

„Канадците ще се радват на повече възможности за пътуване, по-голямо удобство и по-силни връзки с Европа и Азия чрез новите дестинации на Air Canada за 2026 г. Тези разширени маршрути осигуряват по-лесен достъп до желаните дестинации – за бизнес, отдих или семейни посещения. Повече полети означават и повече търговия и туризъм, подкрепа за работни места и по-силна канадска икономика,“ заяви почетната Кристиа Фрийланд, министър на транспорта и вътрешната търговия.

„Разширената мрежа на Air Canada е повече от нови дестинации – тя е портал към по-силна търговия, инвестиции и връзки между хората. Повечето канадски товари се превозват в багажното отделение на пътническите самолети, така че разширяването на пътническите маршрути означава и разширяване на търговските маршрути – пренасяне на канадски стоки по-бързо, по-далече и по-надеждно. Новите връзки с Европа и Азия дават на канадските компании по-добър достъп до ключови пазари, засилват глобалната им конкурентоспособност и надграждат рекордната година за канадските товарни авиопревози. По-силната свързаност във въздуха означава по-силен растеж на земята и гарантира, че Канада остава лидер в глобалната икономика,“ заяви почетният Маниндер Сиду, министър на международната търговия, правителство на Канада.

Новите маршрути включват:

Монреал – Катания, Италия

Монреал – Палма де Майорка, Испания

Завръщане на Торонто – Шанхай и Торонто – Будапеща

Целогодишно удължаване на Ванкувър – Банкок

Сподели публикацията

Последвайте AirNews.bg в LINKEDIN
Последвайте AirNews.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER