Кьолн/Бон. Eurowings отчете силна оперативна дейност и високо ниво на удовлетвореност сред клиентите през първото полугодие на 2025 г. Авиокомпанията е извършила над 77 000 полета, обслужвайки повече от 10 милиона пътници, като 80% от полетите са пристигнали навреме, а регулярността достига впечатляващите 99%, съобщиха за AirNews.bg от Eurowings.

Най-голямата германска авиокомпания за ваканционни пътувания продължава да се радва на високо доверие сред клиентите – Net Promoter Score (NPS) е 47, което е едно от най-високите нива в индустрията.

„Отговорихме на силното търсене за туристически полети чрез мащабно разширяване на програмата – вече летим директно до 150 дестинации в 36 държави. Постигнахме висока надеждност и точност, което е в основата на нашия фокус върху качеството и ориентираното към клиента обслужване,“ коментира изпълнителният директор на Eurowings, Йенс Бишоф.

Eurowings беше отличена с престижната награда „Най-добра нискотарифна авиокомпания в Европа за 2025 г.“ на Skytrax World Airline Awards. Това признание е резултат от последователната стратегия за качество, отличното обслужване и доброто съотношение между цена и предлагана стойност.

Въпреки доброто оперативно представяне, бизнес сегментът за директни полети на Lufthansa Group (включително Eurowings и участието ѝ в SunExpress) отчете загуба от 137 милиона евро (коригиран EBIT) към 30 юни 2025 г. Това се дължи основно на продължаващото увеличение на данъци и такси в германските авиационни центрове.

Броят на служителите достигна почти 5 500 души, което подчертава растежа и разширяването на авиокомпанията.

Сподели публикацията

Последвайте AirNews.bg в LINKEDIN
Последвайте AirNews.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER