Куала Лумпур. AirAsia се включи в Седмицата на модата в Куала Лумпур (KL Fashion Week) с нова, подобрена униформа за кабинния си екипаж. Новият модел е изработен с включване на до 40% рециклирани текстилни материали и е създаден с мисъл за по-голям комфорт, свобода на движение и функционалност, като същевременно включва елементи от малайзийско-индонезийското занаятчийство.
По време на същото събитие дъщерната авиокомпания AirAsia X представи и вариант на униформата с по-скромен дизайн, предназначен за маршрути до Джеда и Медина.

Новият дизайн включва и изцяло обновена дамска чанта, създадена от малайзийски дизайнер – символ на местната креативност.

„Това не е просто смяна на материята, а промяна на мисленето. Нашите екипажи прекарват по-голямата част от времето си в униформа, затова е важно тя не само да е удобна и функционална, но и да отразява ценностите, които изповядваме“, заяви Сухайла Хасан, директор „Кабинен екипаж“ в AirAsia Group. „Тези униформи са създадени с грижа за хората ни – леки, дишащи, удобни – и в същото време символизират ангажимента ни към отговорен бизнес и подкрепа за местните общности.“

Новата униформа бе представена по време на откриването на Седмицата на модата с изпълнение на популярната поп група DOLLA – лице на Asean кампанията на AirAsia. С дефиле, включващо кабинен екипаж от цялата Югоизточна Азия, авиокомпанията подчерта своята роля не само като превозвач, но и като платформа за творчество, култура и регионално сътрудничество.


От AirAsia подчертаха, че това е десетата поредна година, в която авиокомпанията си партнира с KL Fashion Week – знак за дългосрочната ѝ подкрепа към талантите и иновациите в региона.

Снимки AirAsia











