Делхи. Air India – водещата глобална авиокомпания на Индия, и Zomato – най-популярната платформа за поръчка и доставка на храна в страната, обявиха стратегическо партньорство, което предлага ексклузивни предимства и обединява пътуването и храненето в обща програма за лоялност.
Сътрудничеството интегрира глобалната екосистема на програмата за лоялни клиенти Maharaja Club на Air India с широката мрежа на Zomato, като предоставя редица предимства, достъпни незабавно. Потребителите на Zomato, които свържат своя профил с Maharaja Club в приложението, могат да се възползват от следните привилегии:
Натрупване на Maharaja точки при транзакции в Zomato – клиентите ще получават 2% Maharaja точки за всяка доставка на стойност над ₹499.
Бонус за нови членове – новорегистрираните в програмата Maharaja Club, които свържат профила си чрез Zomato, ще получат 2000 Maharaja точки след първото си пътуване с Air India. Точките могат да бъдат използвани за бъдещи награди при пътуване.
Безплатен билет – всеки ден един късметлия ще има възможност да спечели ваучер за еднопосочен билет в икономическа класа, валиден за резервация и пътуване в рамките на шест месеца.
„Щастливи сме да си партнираме със Zomato, за да съчетаем пътуването и храната – две теми, които са в центъра на ежедневието и семейните разговори,“ коментира Сунил Суреш, директор „Маркетинг, Лоялност и Електронна търговия“ в Air India. „Това партньорство е в унисон с нашите усилия да засилим стойността на Maharaja Club и визията ни да го превърнем в една от най-атрактивните програми за лоялност в различни индустрии.“
От своя страна Рахул Гупта, вицепрезидент на Zomato, заяви: „Винаги търсим нови начини да направим Zomato по-полезен за нашите клиенти. С тази колаборация те вече ще могат да печелят Maharaja точки, когато поръчват храна. Това е проста идея, която прави услугата ни още по-възнаграждаваща и буквално може да ви отведе далеч.“
Клиентите могат да получат повече информация за партньорството и за начина, по който да свържат своите профили в Maharaja Club и Zomato, чрез официалните канали на компаниите.
Като член на глобалния алианс Star Alliance, Air India предоставя на своите лоялни клиенти международно признание и предимства в рамките на мрежата на алианса. През последните две години повече от 50 бранда от различни индустрии се присъединиха към партньорската мрежа на Air India за Maharaja Club, значително разширявайки възможностите за пътешествениците.











